Мектепте LS табысты жүзеге асыру үшін директор қалай қолайлы жағдай жасай алады? Бұл әдіс мектептің дамуына қалай ықпал етеді? Сабақты зерттеу қандай трансформациядан өтеді? Мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсетудің тиімді тәжірибелері, оларды қайдан іздеу керек? Осы және өзге де сауалдарға конференцияға қатысушылар бірлесіп жауап беруге тырысты.
Конференция аясында алғаш рет педагогикалық колледждер мен жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған «Болашақ мұғалімнің ғылыми-зерттеу тәжірибесіндегі алғашқы қадамдар» атты секция ұйымдастырылып, қатысушылар өз зерттеулерінің алғашқы нәтижелерімен таныстырды.